Magyaroszágra jön az új Swift, és teljesen átalakul a Suzuki kínálata
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
A 18 lóerővel izmosabb felfrissített Swace az elődjénél sokkal fürgébben gyorsul, miközben picit javult a fogyasztása.
Új fényszórókkal, modernizált műszerfallal és erősebb hajtáslánccal támad a Toyota Corolla alapokra épülő Suzuki Swace.
A 306 lóerős plugin hibrid Across enyhén megemelt árral vág neki 2023-nak.
A japán gyártó 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autója felfrissített műszerfallal támad.
A japán gyártó magyarországi üzemében hamarosan egy új normál hibrid modell gyártásába vágnak vele, a későbbiekben pedig tisztán elektromos kocsik is készülhetnek itt.
A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett.
A zöld rendszámos autók tulajdonosai egy sor kedvezményre jogosultak, azonban fontos tudni, hogy attól, mert egy autón ott a hibrid felirat, még nem biztos, hogy meg is kaphatja a különleges hatósági jelzést.
Éppen csak megérkezett a felújított S-Cross, máris a rajtvonalon áll a felfrissített Vitara.
A lágy hibridtől az elektromos hálózatról tölthető hibridig tart a paletta, de melyik mire jó, és kinek ajánlott?
A hibrid Suzukik az utóbbi időkben teljesen elárasztották a piacot: kétféle lágyhibrid, egy normál hibrid és egy tölthető hibrid hajtáslánc található a japán gyártó kínálatában. Megnéztük milyen a gyakorlatban az álruhás Toyotának tekinthető csúcsmodell és a kistestvére.
A japán gyártó többi modelljéhez hasonlóan a Toyota Corolla-alapú kombi ára is megemelkedett.
A Toyota plugin hibrid technikájú divatterepjárójára épülő modell ára 800 ezer forintot emelkedett.
A Magyarországon gyártott és az import Suzukik ára is emelkedik az új modellévben.
A Toyota zöld rendszámos újdonságának alapára nem sokkal 18 millió forint felett alakul.
Testközelből ismerkedtünk meg a normál hibrid hajtásláncú új Suzukival, amely kicsit olcsóbb mint az alapját adó Toyota és kiterjesztett garanciát vállalnak rá.
Sokkal nagyobb, mint egy Vitara, plugin hibrid hajtáslánca zöld rendszámot ér, az ára pedig a márkától szokatlan módon csillagászati. Testközelből ismerkedtünk meg a Toyota RAV4 PHEV testvérmodelljével.
A Suzuki második átbrandelt modellje nem plugin hibrid hajtásláncú, így nálunk nem kaphat zöld rendszámot.
A plugin hibrid hajtásláncú szabadidő-autó elektromos hatótávolsága eléri a 75 kilométert.
Az új Vitara várhatóan kicsit nagyobb méretű, belül tágasabb és modernebb formájú lesz, mint az elődje.